DOWNLOAD MP3: NAV – Ain’t Going Back

NAV – Ain't Going Back

NAV – Ain’t Going Back MP3 DOWNLOAD

Talented pop star NAV drops another song tagged “Ain’t Going Back” available for fast download

The song is available for free download do well to download and update your Playlist and don’t forget to share the music link with your loved ones

Quotable lyrics:-

I ain’t goin ‘back to my hood for shit
Heard they just killed neighborhood Nip
Popping pills’ til it make me sick (Yeah)
You show the hood love, they never show it back
If they shoot, I hope I know how to react

[the_ad id=”18691″]


Know some people wanna see me on my back (On my back, yeah)

Got it on me everywhere I go, I gotta take a risk
Paranoid, can’t go without it
All to do is hope my bro is’ bout it (Mmm , yeah)
Killing pain every time I’m on the dope (Dope)
Without it, I don’t know how to cope (Cope)
Wanna pay my mama’s bills, I don’t want no smoke
My whole life, I did the things they said I can’t

[the_ad id=”18690″]
Lots of pressure on me that you couldn’t understand
Spend a million in the hood and you get killed for ten grand

Listen below & Enjoy!

 

DOWNLOAD MP3

What do you think about this song?

We want to hear from you all.

Drop your comments

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*